20-04-2010

terug van de kliniek...

en hij heeft zich keurig gedragen. Alle onderzoekjes gehad en ik heb net met dr.Westerhuis zelf gebeld voor de bloeduitslagen. Alle...maar dan ook alle bloedwaardes waren keurig zoals het hoort en dr.Westerhuis was verbaasd dat een hondje met zo'n geschiedenis nog zo gezond was.

We hebben afgesproken dat we nu eerst 10-12 weken de Energique 4 gaan uitproberen (dat krijgt Yester sinds vorige week woensdag) en tot nu toe reageren ook zijn darmen er goed op...;-) Mocht er in die tussentijd een aanval optreden, dan neem ik contact met hem op en dan wilde hij ??? voorschrijven. Ben de naam even kwijt...iets van zink-valeriaan of zoiets.

We zijn 245 euries armer, maar hebben nu wél alle andere dingen uitgesloten....en da's ook heel wat waard....;-)))

4 opmerkingen:

  1. Tja...niet leuk om armer te worden...maar goed; voor niks gaat de zon op (en dat ook nog niet altijd, grin).

    Maar zonder flauwekul: wat GOED dat die kleine Blackie gewoon hartstikke gezond is!!!
    OPSTEKER!!!!!!

    Is die Energique nr. 4 omdat je gluten/koolhydraten in zijn menue wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh?
    Ik had vlgs. mij een reactie hier geplaatst...maar ik zie hem niet meer...

    Hoop iig dat het goed gaat...en ik neem aan dat de Energique 4 bedoeld is om koolhydraten te vermijden?

    Doe het goed, yestermanneke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christa, energique nr.4 is glutenvrij. Op de glutenvrije Carnibest eden zijn darmen het niet zo goed op. Vandaar dat we nu op een ander merk KVV zijn overgestapt. En tot nu toe geen problemen met z'n darmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat bedoelde ik ook, dacht ook te weten dat Energique nr. 4 gluten en koolhydraatvrij was. (zie nu mijn eerste bericht wel, snap er niets van, maar goed...ik had het daar fout staan...ik bedoelde 'niet in zijn menue wil' .)

    Heb idd ooit gelezen dat dat de trigger zou kunnen zijn, maar weet er verder ook niet veel van.
    Top dat Yester nu iig geen last van zijn darmen heeft!

    BeantwoordenVerwijderen