04-05-2010

Einde van dit weblog...

Omdat Yester mij heeft 'geadopteerd' als baas, hebben we besloten dat Yester hier definitief blijft. Dit houd wel in dat ie gecastreerd moet worden...iets wat binnenkort op de planning staat. Ik ga dus dit blog beëindigen, want hij gaat nu op mijn eigen website (www.decibels.nl) toegevoegd onder het hoofdstuk 'onze honden'. Hij krijgt daar net als onze andere honden zijn eigen pagina en daar zullen zo af en toe wat nieuwtjes te lezen zijn en soms nieuwe foto's. Hij zal op vele evenementen van de NTC 'live' te zien zijn, want hij blijft toch een beetje de 'mascotte' van de club.
Ik zal dit blog niet verwijderen, maar het wordt dus niet meer ge-update. Yester dankt al zijn trouwe volgers die zo met hem (en ons) hebben meegeleefd.

Bij deze foto moest ik aan het liedje van de Beatles denken: Yester(day)...all my troubles seemed so far away...

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, maar bovenal, wat lief van jou, Marijke, dat jij je hebt laten adopteren door de kleine Yesterman.
    En wat een geluk voor dat kleine onderdeurtje...want wat had hij nou moeten beginnen zonder je?
    Ik denk dat hij (gezien zijn verleden) sowieso al bang is om je te verliezen

    Yesterdáy is gelukkig voorbij voor 't ventje en ik mag hopen dat zijn gelukkige toekomst dat hele verleden overwoekert.

    Met ietwat weemoed neem ik afscheid van dit blog, waar ik zo graag eens neerstreek om even wat over Yester te lezen en de foto's te zien (indertijd) van zijn herstellende lijfje.
    En naderhand de foto's van zijn clicker-carrière!!!
    Lieve Yester, kleine vent, doe het goed.

    Marijke...je bent een kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig,ik kom zeker af en toe kijken op de site.
    Gr van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie verdienen een oorkonde, geweldig ik volg het al heel lang fantastisch
    heel veel liefs rianne xx heb zelf een geweldige teckel kai.....v.d.wingert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het geweldig hoe jij Yester hebt opgevangen en dat hij nu voor altijd bij jou mag blijven. Dit hondje heeft zich zo aan jou gehecht en ik kan me dan heel goed voorstellen dat je het niet over je hart kan verkrijgen om hem elders te plaatsen. Dit lieve hondje met zo'n vreselijk verleden is nu op z'n pootjes terecht gekomen en ik hoop dat hij nog heel lang en gelukkig mag leven bij jou. Jij verdient alle respect Marijke met alles wat je voor Yester gedaan hebt en in de toekomst zult doen.
    Heel veel geluk samen.

    liefs van een grote teckelliefhebster

    BeantwoordenVerwijderen