05-02-2010

Zeg.....

hoe zit dat? Wordt mijn bakje nog gevuld?



5 opmerkingen:

  1. Hahahahahahaha...ze zijn ook allemaal hetzelfde. Vindt het een super mooie en leuke teckel en volg je Blog met veel plezier. Ben zelf de eigenaar van Floris, zie afbeelding bij volgers, en er komt er met een paar maanden weer 1 bij wat voor mij teckel nr 5 wordt. Ik wil je bij deze ook graag enorme bedanken voor je inzet om Yester weer echte vrolijke "teckel" te laten zijn. Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Potverdomme...die arme kleine man: VUL ZIJN BAKKIE EENS!!!!!!!

    Aggos...hij heb honger...je ziet het toch!!!!!

    (tis 'n kleine blitskikker...je krijgt hem volgens mij alle kunstjes geleerd!).
    Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi marijke, per toeval zie ik wat een ontwikkelingen er zijn geweest eind vorig jaar.
    Wat ben jij een heldin !!!
    Petje af.

    En wat bestaan er afschuwelijke wagelijke mensen op de wereld die het niet verdienen om er te zijn als ze zo met dieren omgaan. Waarom nou toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tje wat een leuk hondje, ben zelf in het bezit van mijn derde teckel en kan echt niet zonder hem. Onbegrijpelijk wat mensen doen. Fijn dat hij helemaal opknapt bij u. Heel veel succes met deze kleine held. Volgens mij wel een ondeugd als ik hem zo zie. (wij hebben ijzertjes onder de bak moeten maken want mijn hond sleepte ook met de bakjes zelfs met zijn waterbak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve mevr. u doet fantastisch werk, wij hebben ook een teckel KAI en wij behandelen hem als een kleine prins en kai vindt het heerlijk
    wij wensen u met u goede werk het allerbeste toe.
    hartelijke groeten rianne fischer

    BeantwoordenVerwijderen